onsdag 9 december 2015

Jennie presenterar sig

Hej!

Här kommer ett litet brev till er barn i tvåan. Vuxna där hemma får gärna läsa det också!
Jag heter Jennie Bringberger och jag börjar som lärare i er klass när vårterminen startar. Jag har
arbetat som lärare sedan jag var 23 år och nu är jag 40 år. Så då kan ni kanske lista ut hur många år
jag jobbat med detta : )

Jag har många olika intressen. Jag är ofta ute i skogen med mina barn. Ibland kryper jag upp i
soffan och läser en riktigt bra bok. Jag tränar gärna och jag tycker det är mysigt att laga god mat och
lyssna på musik. Jag har rest ganska mycket och tycker det är spännande med långa vandringar i
berg och jag gillar forsränning. Ja, det är mycket jag tycker är roligt. Jag är inte bra på allt jag gör
men jag gör det ändå för att jag tycker det är roligt!

Vi kommer att lära känna varandra väl när vi jobbar ihopa. Det ska bli så kul att träffa er!

Ha det bra!
Vi ses snart!
Vänliga hälsningar,
Jennie Bringberger


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar