fredag 22 november 2013

Vecka 47

Nu är vecka 47 slut. Den sammanfattar vi här:

- Det har varit kul att varva planen, sa Elias D.
- Det var kul att hoppa på bygget så att det gick i paj, sa Joel.
- Det var roligt att bygga med klossarna, sa Benjamin.
- Det var kul att bygga 5 stora bey-blades, sa Jonathan.
- Det var roligt att varva planen, sa Markus.
- Det var roligt på gympan, sa Michelle.
- Det var roligt att göra snöflingor, sa Smilla.
- Det var roligt att kasta bollar till andra sidan på gympan, sa Sara.
- Det var roligt att varva planen, sa Vilma.
- Det var roligt att bygga Skylander-borgen med bläckfisken på Kompassen, sa Alexander.
- Det var kul när jag läste, sa Tindra.
- Det var roligt att bygga med klossar, sa Elias G.
- Det var roligt att leka cirkus, sa Ella.
- Det var roligt att vara på Snäckan och gå armgång, sa Elsa.
- Det var roligt att sjunga, sa Siri.
- Det var kul att gunga på Snäckans gungor, sa Stella.

Detta kan bli bättre nästa vecka:
- Jag vill måla med tuschpennor, sa Benjamin.
- Jag vill bygga mer med klossarna, sa Alexander.
- Jag hoppas att alla barn är tillbaka från sjukdomar och semestrar, sa Hanna.
- Jag vill fortsätta att träna på att måla innanför linjen, sa Jonathan och Tindra.
- Jag vill titta på film, sa Siri, Elsa, Elias D, Markus och Vilma
- Jag hoppas att min tand trillar ut, sa Ella.
- Jag hoppas att vi kan ha Hela huset hoppar nästa vecka, sa Stella och Smilla.
- Jag vill få nya cyklar till skolgården, sa Benjamin.
- Jag vill ha mer bollar, sa Alexander.
- Jag vill lyssna mer på Emil-sagan, sa Ella.


 Rivning av veckans bygge. Det tog bara 5 min att få undan allt!!

Vi testade att bygga ord på I-pad 

Sångträning med Camilla

Bygge av bey-blades

Klättring på Snäckans lekplats

Lek på Snäckan

Lite information inför V48
- På tisdagens fritidsutflykt går vi till lekplatsen som ligger mellan Lammet och Liabacken (närliggande adresser är Hasselgatan och Plommongatan)

- Den 4 december är ni välkomna på Öppet Hus - ni har fått hem inbjudan idag. På lappen glömde vi skriva att ni behöver ta med en servett (gärna julmotiv) till en av pysselstationerna.

Vi önskar er en riktigt skön helg!
Hälsar vi i Nord

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar